Підтримати

10 фото: Венеційська бієнале відсвяткує 125-й ювілей

exc-5f16c183795a690f831dc972
exc-5f16c183795a690f831dc972

З 29 серпня по 8 грудня у Венеції в Центральному павільйоні пройде масштабна виставка «Схвильовані музи. Бієнале та історія». Проєкт присвятили складній історії бієнале на її ювілею. 

Нещодавно експерти, куратори бієнале та директор зібрались на онлайн конференції, в якій розказали про плани на виставку. У садах Джардіні відкриється велика експозиція архівних матеріалів і об’єднає всі шість видів мистецтва, які вона представляє: образотворче мистецтво, архітектуру, кіно, танець, музику і театр.

«Вперше в історії художні директори шести напрямків спільно занурилися в унікальні матеріали, зібрані в архіві бієнале і в інших архівах і колекціях, щоб досліджувати точки перетину історії бієнале і світової історії»,прокоментували організатори. Певні частини виставки присвячені різним політичним темам «Роки фашизму. 1928-1945», «Холодна війна: нові світові порядки. 1948-1964» та «1990-ті і початок глобалізації».

Джефф Кунс та його дружина Чиччоліна. Фото: Giorgio Zucchiatti

Джефф Кунс та його дружина Чиччоліна. Фото: Giorgio Zucchiatti

Арешти демонстрантів на Венеціанському міжнародному кінофестивалі 1968 року. Фото: Ферруцці

Арешти демонстрантів на Венеціанському міжнародному кінофестивалі 1968 року. Фото: Ферруцці

«Живий театр» на площі Сан-Марко. Фото: Лоренцо Капелліні

«Живий театр» на площі Сан-Марко. Фото: Лоренцо Капелліні

Гітлер на Бієнале. Стоп-кадр з конференції

Гітлер на Бієнале. Стоп-кадр з конференції

Стоп-кадр з конференції

Стоп-кадр з конференції

Стоп-кадр з конференції

Стоп-кадр з конференції

Театральний перформанс. Стоп-кадр з конференції

Театральний перформанс. Стоп-кадр з конференції

Пеґґі Ґуґґенгайм. Стоп-кадр з конференції

Пеґґі Ґуґґенгайм. Стоп-кадр з конференції

«Італійський футуризм» в павільйоні СРСР, 1926. Фото: ASAC

«Італійський футуризм» в павільйоні СРСР, 1926. Фото: ASAC

«Балканське барокко», Марина Абрамович, 1997 © apostrophe

«Балканське барокко», Марина Абрамович, 1997 ©apostrophe

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та нажміть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: