У січні 2020 року п’ять картин повернули до Герцогського музею в замку Фріденштейн у Готі, Німеччина, з якого вони були вкрадені під час пограбування понад сорок років тому.
Експерти музею тепер вважають, що один з цих творів міг бути набагато ціннішим, ніж вважалося раніше — можливо, його виконав Рембрандт.
Принаймні така теорія висунута в каталозі до виставки «Back in Gotha! Втрачені шедеври», яку можна побачити в Герцогстві разом з іншими викраденими роботами.
Ще до злочину походження картини було оточене таємницею. Портрет завершили між 1629 і 1632 роками, авторство раніше приписували учневі Рембрандта Фердинанду Болу, а потім його сучаснику Яну Лівенсу. Але аналіз, завершений після повернення твору мистецтва до замку Фріденштейн, виключив обидві ці теорії.
«Це питання інтерпретації», — сказав The Art Newspaper куратор Тімо Трумпер. «Ми можемо бути впевнені, що він виник у студії Рембрандта. Питання в тому, чи це сам Рембрандт, чи його учні?».
Тим часом роль Рембрандта в портреті, можливо, не єдина таємниця, розгадана в каталозі виставки. У книгу також включено есе журналіста, в якому стверджується, що людина на ім’я Руді Бернхардт допомогла викрасти полотна та переправити їх через кордон до Західної Німеччини в грудні 1979 року. Тоді 42 роки тому також були викрадені картини Франса Хальса та Ганса Гольбейна Старшого; копія автопортрету Ентоні ван Дейка, виконаного одним із його сучасників; і пейзаж, який прийшов із майстерні Яна Брейгеля Старшого.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: