2 липня ми написали, що агентство Havas представило оновлений дизайн Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі. Команда дизайнерів розробила айдентику, в основі якої лежить лапки, що нагадують обриси масок драми і комедії.
Дизайнер і співзасновник «Видавництва» Ілля Стронґовський у фейсбуці вказав на схожість дизайнів українського театру з угорським Katona József Theatre.
Ось як Ілля пояснює свою позицію:
«Зрозуміло, що не можна просто передерти знак один в один (в обох випадках використовується ґротесковий шрифт, це ще більше зближує роботи). Треба хоч щось додати своє. У Botond Vörös прекрасне рішення — дзеркальний загин однієї лапки. Меседж зчитується — ось весела половинка, а ось сумна. Вони різні, але поруч. У Havas Kyiv вийшов же нелогічний візуальний нонсенс. Одна з лапок перевернута — це має давати той самий результат, тобто ось вам сумна половинка, а ось весела. Але ніт, верхні лапки не бувають наполовину перевернутими. Отже, перевертання перестає робити знак алюзією на лапки. І це вже хтозна-що.
По-друге, бачимо подібність лапок і половинок маски на конічній, спрямованій донизу, формі: широке — це чоло, загин на усмішку, гостре підборіддя. Перевертання дає логічний парадокс: усмішка, дійсно, стала сумною, але пласке підборіддя і конічне чоло, справді? Отже, знак зчитується як дві маски, що сміються. Просто одну неправильно поклали».
На запит редакції Telegraf.Design команда Havas відповіла, що айдентика київського театру є їхньою роботою. Представники театру ситуацію не коментують.
Джерело: Telegraf.Design
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: