Підтримати

Viennacontemporary 2019: фемінізм, екологія та політика

На арт-ярмарку viennacontemporary, який проходив цього року з 26 по 30 вересня взяло участь 110 галерей з 26 країн. На ярмарку представили окремий сегмент присвячений молодим невідомим художникам, що роблять перші кроки у мистецтві. Окремий розділ «Дослідження» — робота над доробком не широковідомих європейських художників 1960-1970-х років. Попри широкий вибір та різноманітність тем, найпопулярнішимм героями ярмарки стала група NSK, що прославилася в 1980-і тим, що придумала власну державу. Виставка NSK State in Time зібрала роботи від Іллі і Емілії Кабакових до Вадима Фишкина. Ціни творів кардинально відрізняються, від валізи, оббитою шкірою за двісті тисяч євро, до паспорта членів NSK, які оформляють тут же за тридцять два євро.

Виставка NSK State in Time. Світлина: kunst-dokumentation

Виставка NSK State in Time. Світлина: kunst-dokumentation

Бабак Голкар. «Слон у темряві». Світлина: Галерея Sabrina Amrani

Бабак Голкар. «Слон у темряві». Світлина: Галерея Sabrina Amrani

У цьому році на ярмарку viennacontemporary люблять поговорити про політику. Наприклад, на стенді мадридської галереї Sabrina Amrani виставлена фігурка білого порцелянового слона. Хобот у нього у вигляді змії, вуха віялом, ноги — дерева, а хвіст як мотузка. Як пояснюють галеристи, це ілюстрація знаменитої притчі про те, як сліпці слона мацали і кожен відчував своє.

Однією з центральних тем стала екологічна криза. У графічної серії «Дати суб’єктивної хроніки зміни клімату» художники Раденко Мілак і Роман Ураньєка висвітлюють журнали з мистецтва, котрі ігнорують ці найважливіші теми. На їхню думку, пінгвіни повинні замінити Леонардо.

Тема фемінізму не втрачає своєї популярності. Анна Мейер представила «Футурефемінізмус» в галереї Krobath. Інсталяція стала енциклопедією жіночого арт-опору — від Артемізії Джентилески до Йоко Оно і Марії Лассніг. Зображення в стилі коміксів нанесені на шматки оргскла і розвішані рядами так, як часто розвішують білизну на мотузки у задньому дворі або між рядами будинків Неаполя.

Раденко Мілак і Роман Ураньєка. Робота з серії «Дати суб'єктивної хроніки зміни клімату». Світлина: artsy.net

Раденко Мілак і Роман Ураньєка. Робота з серії «Дати суб’єктивної хроніки зміни клімату». Світлина: artsy.net

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та нажміть Ctrl+Enter.

Зберегти

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: